Utmattad!


Har jag jag sprungit jättemycket, och drf är jag utmattad. Jag funderar på att lägga ut nåt photoshop/ foto tips.
Idag tänkte jag också skapa en ny kategori som hetter + eller -

+ Det var bra väder även fast det stod på vädret att det skulle regna.
+ Slutade en timme tidigare (skulle egentligen sluta halv 4).
+ Snart sommarlov

- Saknar Amelia!! ( är i Grekland)
-  Vi ska åka till Kolmården med skolan (plus) men det tar fyra timmar dit.
- Att jag och min syrra är jättesugen på tuggummi men har inget hemma haha.
 
Det var allt idag men om jag får kommentarer om nån som vill ha ett photoshop/ foto tips imorgon så blir det nog det! :)


Kommentarer
Postat av: izabelle

Hej! Jag lottar ut 3 inbjudningar till bloggsvar, kika in på bloggen om du är intresserad :) Ha en bra dag!

2011-05-27 @ 15:33:43
URL: http://rakkurva.blogg.se/
Postat av: Jenny

Härlig bild! :)

2011-05-30 @ 09:18:32
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: Amelia<3

Aww!<3

2011-06-05 @ 20:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0